5 תשובות
תגיד להם הכל בחיים יחסי
קיבלתי היום 50 מצטרפת לשאלה
אין לי מועד ב
אין לי מועד ב
תנסי לדבר עם המורה שתוריד לך כמה נקודות שיהיה נכשל ותיגשי למועד ב
תגידי להם שעשית את ההכי טוב שלך וגם זה קורה לפעמים, אין להם על מה לכעוס את לא רובוט ו60 זה לא כזה נורא
תגידי להם שעשית את ההכי טוב שלך וגם זה קורה לפעמים, אין להם על מה לכעוס את לא רובוט ו60 זה לא כזה נורא
וכן אם זה לא בגרות זה לא ככ משנה יש מועד ב לא?
שואל השאלה:
אצלנו בסוף שנה אפשר לבחור מבחן אחד ולעשות לו מועד ב
לא יודעת אם אני אשתמש בזה למבחן הזה
אצלנו בסוף שנה אפשר לבחור מבחן אחד ולעשות לו מועד ב
לא יודעת אם אני אשתמש בזה למבחן הזה
באותו הנושא: