9 תשובות
הכל בסדר זה בסך הכל ציון קורה שפעם אחת לא הולך טוב
"נאמנים היא לא באמת תרצח אותי" חחחnחחחnחחח אני מת
"נאמנים היא לא באמת תרצח אותי" חחחnחחחnחחח אני מת
להסביר לה שממש קשה לך ותגידי לה את האמת שאת פוחדת שהיא תצעק עלייך
שואל השאלה:
אני אומרת לה וזה לא משנה אף פעם אני ממש מפחדת היא יודעת שקשה לי ושאני רוצה לצאת ממופת אבל היא רק תקרא לי מפגרת ואין לי שכל
אני אומרת לה וזה לא משנה אף פעם אני ממש מפחדת היא יודעת שקשה לי ושאני רוצה לצאת ממופת אבל היא רק תקרא לי מפגרת ואין לי שכל
אנונימית
אני מכירה את זה, יש לי הורים רוסים ממש נוקשים ומגיל קטן היו בודקים לי יומן ושב והייתי צריכה להוציא תמיד מעל 90.
ואז הגעתי לתיכון והיה קשה, פשוט שבי איתה לשיחה ותסבירי שאת מתקשה תמצאו פתרון היא לא אמורה לכעוס היא אמורה לנסות למציא פתרון.
כי אני ליטרלי קיבלתי 7 פעם אחת במתמטיקה ואז לקחתי מורה פרטית והיא הצילה אותי ממש.
ואז הגעתי לתיכון והיה קשה, פשוט שבי איתה לשיחה ותסבירי שאת מתקשה תמצאו פתרון היא לא אמורה לכעוס היא אמורה לנסות למציא פתרון.
כי אני ליטרלי קיבלתי 7 פעם אחת במתמטיקה ואז לקחתי מורה פרטית והיא הצילה אותי ממש.
פשי 35 מופת במתמטיקה זה יפה(אני רציני אני לא ציני הפעם!), את באמת לא יכולה לבקש לצאת? גם אם אמא שלך תתנגד תבקשי מהבית ספר ותגידי שזה מוריד לך את הציונים
שואל השאלה:
אז זהו שעשיתי איתה 40 שיחות כאלה וזה פשוט מגיע למצב שהיא צורחת עליי שאני מטומטמת ואהיה בסוף בכביש
אז זהו שעשיתי איתה 40 שיחות כאלה וזה פשוט מגיע למצב שהיא צורחת עליי שאני מטומטמת ואהיה בסוף בכביש
אנונימית
תתעלמי באמת שתתעלמי, גם אני קיבלתי צרחות מאמא אבל הן בחיים לא יבינו שזה לא עוזר ורק עושה הכל יותר גרוע. תפני למחנכת שאולי תקבע לך פרטני עם המורה או עם תלמידים מכיתות גבוהות יותר שיכולים לעזור.
אם את רוצה לשתף את מוזמנת בפרטי
אם את רוצה לשתף את מוזמנת בפרטי
קיבלתי 25 והיא צחקה עליי בכלל(לא בקטע רע כזה) וגם היא בדרך כלל כועסת על זה אז לא יודעת
אבל בסופו של דבר את יודעת כמה השקעת, והכי חשוב שתמשיכי להשקיע ולא תוותרי
(אגב בתור אחת שגם קיבלה את זה במופת בכיתה ח, אני מבינה אותך לגמרי, והחומר באמת יכול להיות די קשה אז אל תתבאסי)
אבל בסופו של דבר את יודעת כמה השקעת, והכי חשוב שתמשיכי להשקיע ולא תוותרי
(אגב בתור אחת שגם קיבלה את זה במופת בכיתה ח, אני מבינה אותך לגמרי, והחומר באמת יכול להיות די קשה אז אל תתבאסי)
חחח צחקתי בקול מהנאמנים
שמעי תהיי כנה אין מה לעשות בסופו של דבר זה יתגלה
וזה הציון שלך, היחידה שצריכה להתבאס זה בתכלס את
שמעי תהיי כנה אין מה לעשות בסופו של דבר זה יתגלה
וזה הציון שלך, היחידה שצריכה להתבאס זה בתכלס את
באותו הנושא: