15 תשובות
מה מוזר??
אנונימי
לרוב כשאנים יותר פתוחים אתה רואה יותר ממה שאתה קורא לו מוזרות
אנשים פשוט יותר פתוחים פה
בחוץ הכל מזוייף
בחוץ הכל מזוייף
אנונימי
אויש נו תמשיך
כי כי כי
כי- כי- כי-
רארר.
רארר.
שואל השאלה:
תומאס שלבי הוא עז
תומאס שלבי הוא עז
אנונימי
ראערר
אני יכולה לנבוח
כאלה אנחנו
אתה האנשים בסטיפס
כל האנשים הם מוזרים. בסטיפס אנשים פשוט נותנים לעצמם להיות מי שהם באמת כי זה אנונימי
ככה מה אכפת לך
לא יפה להעתיק ממני את השאלה..
אני שאלתי את זה אתמול ..
אני שאלתי את זה אתמול ..
אנונימית
שואל השאלה:
מצטער לא ידעתי^
מצטער לא ידעתי^
אנונימי
באותו הנושא: