15 תשובות
אין מה לעשות כולנו פה שבורים והזויים
כי זאת כת
כי אם הם פה כנראה שיש להם בעיות נפשיות כאלה ואחרות
כי כולם פה שרוטים
להיות מוזר זה חלק מהכיף!.
שואל השאלה:
אז שילכו לפסיכולוג קמצנים
לא יודעת כאילו מרגיש לי שסטיפס זה המקום למוזרים
ואת בסדר?
את רצינית
אני רואה את התשובות שלך בשאלות של אנשים ואת מדברת דוחה ברמות
תתביישי לך
אנונימית
שואל השאלה:
אומייגאד סליחה אני מתביישת בעצמי
חחחיחחחחחח מוזרים מה תעשי
שואל השאלה:
מה
שואל השאלה:
אני עדיין חושבת שכולם פה מוזרים פשוט אני אנסה לעצור התאבדות אתה יודע
שואל השאלה:
שמע אתה מוזר