12 תשובות
אותו דבר הולך על " בגדי יוקרה " שעונים טלפונים וכו... למרות שאין להם הם רוצים שיחשבו שיש להם
בידיוק כמו שהם מבזבזים על מותגים, חופשות ומסעדות כל יום... פוזה
אנונימית
חופשות ומסעדות הם לא הולכים... כי אין להם באמת, בישביל רכב הם לוקים הלוואות וזה לא טוב מן הסתם
הולכים הולכים... אלה שמצלמים בסטורי כל שני וחמישי מסעדות וחופשות, מה אתה חושב יש להם מיליונים? זה אותם אנשים שבוכים על יוקר המחיה
אנונימית
זה לא נכון... למסעדות אולי אבל הם לא ייסעו לחול לחופשת יוקרה כשיש להם 10k בבנק....
הם רוצים להראות את עצמם, חשוב להם יותר להיראות עשירים מאשר להיות עשירים
טוב... אני חולק עליך אבל לא אריב על זה, ב"ה אני לא מהם... ברוך ה יש לי כסף אבח אני לא עכשיו על רכבי יוקרה... מקסימום בגדים ראלף לוראן או בארבארי
בשביל הפוזה
שופוני יאנאס ,
לא אמרתי יוקרה
אמרתי שאנשים יבזבזו את כל החיסכונות שלהם או שבכלל יוותרו על חיסכון או יכנסו למינוס בשביל להראות שהם גם בחופשת קיץ, הרוב היום שופוני עם מינוס בבנק במיוחד הצעירים
אמרתי שאנשים יבזבזו את כל החיסכונות שלהם או שבכלל יוותרו על חיסכון או יכנסו למינוס בשביל להראות שהם גם בחופשת קיץ, הרוב היום שופוני עם מינוס בבנק במיוחד הצעירים
אנונימית
לא באה לריב אבל עובדתית רוב המדינה סובלת מיוקר המחיה, אנשים היום כבר לא מתעשרים זה נדיר
או שגדלת למשפחה עשירה או שאתה אחד מהעם ותראה מה הרשתות החברתיות מציגות לעומת מה שבאמת קורה, אנשים עם משכורת לבסיס... שכירות, אוכל, דלק וכל החשבונות ואם יש לך ילדים זה בכלל עזוב, מדברים על צעירים
או שגדלת למשפחה עשירה או שאתה אחד מהעם ותראה מה הרשתות החברתיות מציגות לעומת מה שבאמת קורה, אנשים עם משכורת לבסיס... שכירות, אוכל, דלק וכל החשבונות ואם יש לך ילדים זה בכלל עזוב, מדברים על צעירים
אנונימית
את האמת שלא, אמנם הגעתי ממשפחה עמידה אבל הרווחתי מעסק אינטרנטי המון ב"ה אני יודע שיש כאלה אנשים אבל תאמיני לי יש גם בארץ שמרוויחים לא רע בכלל, מנסיון
באותו הנושא: