4 תשובות
הם חיים בסרט
אנונימית
זה קטע ישראלי האמת מוזר כשחושבים על זה
זה לא רק ישראלי
זה שטויות של הטיקטוק
זה שטויות של הטיקטוק
אנונימית
אני חושבת שאנשים עושים את זה כי הם חושבים שהמכונית יפה וכמו שאנשים מצטלמים במקומות יפים יש אנשים שאוהבים להצטלם ליד מכוניות
באותו הנושא: