20 תשובות
אני כתבתי אמאלה תודה חיימשלי שרופה עליך אין עליך בעולם תודה רבה אני חייבת לך!
היי קיבלת הודעה שעברתי
רציתי להגיד לך תודה רבה זה לא מובן מאליו!!
מאחל לך את כל הטוב והבריאות שבעולם
(תוסיף אולי את השם שלו בהתחלה ושלך בסוף ותשלח לו גם פרחים או שוקולד)
רציתי להגיד לך תודה רבה זה לא מובן מאליו!!
מאחל לך את כל הטוב והבריאות שבעולם
(תוסיף אולי את השם שלו בהתחלה ושלך בסוף ותשלח לו גם פרחים או שוקולד)
היי *שם המורה*
קיבלתי הודעה עכשיו שעברתי את הטסט רציתי להגיד תודה רבה על כל העזרה והסבלנות לאורך הדרך (אימוג'י כלשהו)
קיבלתי הודעה עכשיו שעברתי את הטסט רציתי להגיד תודה רבה על כל העזרה והסבלנות לאורך הדרך (אימוג'י כלשהו)
היי, קיבלתי הודעה שעברתי טסט ורציתי להגיד תודה.
אני מאוד מעריכה את העזרה והאכפתיות שלך לעזור לי להצליח
אני מאוד מעריכה את העזרה והאכפתיות שלך לעזור לי להצליח
האמת שאני התקשרתי אליו ודיברתי איתו כמה דקות, להחליף חוויות ולהיפרד
הוא התקשר אלי להודיע לי שעברתי, הודתי לו מלא ועל כל מה שהוא לימד אותי וכו (למרות שהוא הרוויח ממני יפה)
תודה רבה אין עליך יתותח ימלך ימגניב עזרת לי ואני אזכור זאת לנצחחח
סתם אל תכתבי ככה
סתם אל תכתבי ככה
ברה למה הכל פה מביך פשוט כותבים היי עברתי את הטסט תודה על הכל
יאוו מזל טובב ❤
ואני קיבלתי הודעה לפני כמה שעות שנכשלתי טסט חמישי
אנונימית
^אוי איזה באסה
שואל השאלה:
^^אל תדאגי בסוף כולם עוברים ואני הוכחה לזה עברתי טסט שביעי עכשיו
^^אל תדאגי בסוף כולם עוברים ואני הוכחה לזה עברתי טסט שביעי עכשיו
אנונימי
שואל השאלה:
וכבר כתבתי לו הודעה אז לא צריך עוד תגובות תודה רבה
וכבר כתבתי לו הודעה אז לא צריך עוד תגובות תודה רבה
אנונימי
איזה עיר עשית?
היי עברתי!!
תודה על הכלל
וזהו
תודה על הכלל
וזהו
תאמיני לי הוא כבר מודה לך אחרי כל שיעור שהוא עושה הוא סוגר 200
אנונימי
מתהה זה ככ נכון^^^
קודם כל מזל טוב ענק
ואיך רואים שאתה בן אתה ככ אדיש חח
ואיך רואים שאתה בן אתה ככ אדיש חח
בנוגע להדועה השנייה, ממש לא צריך לשלוח פרחים או שוקולד, זה מוגזם
הוא כבר שילם המון כסף בשביל כל השיעורים
הוא כבר שילם המון כסף בשביל כל השיעורים
אם המורה היה טוב תרשום
היי עברתי טסט!! רציתי להגיד תודה על כל התהליך הזה, זה לא מובן מאליו התמיכה והאמונה שלך בי
אתה מורה מדהים , המון בריאות
אין עליך
היי עברתי טסט!! רציתי להגיד תודה על כל התהליך הזה, זה לא מובן מאליו התמיכה והאמונה שלך בי
אתה מורה מדהים , המון בריאות
אין עליך
באותו הנושא: