4 תשובות
לא לא אל תקיאי, אל תדאגי זה פעם ב תמיד צריך לנפש מתוק וזה ממש בסדר פשוט תנסי להקפיד כל יום רק שוקולד אחד
ממש לא להקיא.
יש ימים שאוכלים קצת יותר וזה בסדר זה טעים אז תהני מזה,אין דבר רע בלאכול ג'אנקפוד ושוקולדים
יש ימים שאוכלים קצת יותר וזה בסדר זה טעים אז תהני מזה,אין דבר רע בלאכול ג'אנקפוד ושוקולדים
לא, זה בסדר לגמרי..
היום אכלת נהנת הכי חשוב
מחר תתחשבני ותאכלי פחות שוקולדים וג'אנק.. זה בריא לנפש הג'אנק והשוקולד !!
פעם בכמה זמן לא קורה כלום תאכלי תהני אהובה
היום אכלת נהנת הכי חשוב
מחר תתחשבני ותאכלי פחות שוקולדים וג'אנק.. זה בריא לנפש הג'אנק והשוקולד !!
פעם בכמה זמן לא קורה כלום תאכלי תהני אהובה
שואל השאלה:
תודה רבה לכם
❤
תודה רבה לכם
❤
אנונימית
באותו הנושא: