5 תשובות
לא אמורה לדאוג, אבל עדיין תלכי לרופא כדי לבדוק את זה.
את צריכה לאכול מסודר יותר, שלושה ארוחות מסודרות לפחות, תאכלי אפילו פרי שאת אוהבת, אל תעשי לעצמך נזק, רק לאכול מסודר יסדר את זה ובכל זאת כדאי שתלכי לרופא לבדוק את זה
שואל השאלה:
קשה לי מאוד לאכול אני לא מרגישה תאבון רוב היום למרות שהבטן שלי מרגישה רעבה רוב הזמן.. זה מרגיש לי ככ קשה.
קשה לי מאוד לאכול אני לא מרגישה תאבון רוב היום למרות שהבטן שלי מרגישה רעבה רוב הזמן.. זה מרגיש לי ככ קשה.
לא צריך לדאוג אבל אם זה מתפתח אז תלכי לרופא
תנסי לאכול יותר מסודר כמה שאת יכולה
תנסי לאכול יותר מסודר כמה שאת יכולה
תאכלי עם הבטן שלך רעבה, הייתי בדיוק כמוך לא מזמן באותו מצב, אל תגרמי לעצמך נזק, ותאכלי. תאכלי שלושה ארוחות מסודרות, מחר על הבוקר תכיני לך משהו טעים ותפנקי את עצמך
באותו הנושא: