7 תשובות
העניים של אנשים אחרים לא רואים את מה שאת רואה ויכול להיות גם שאת חושבת שזה מכוער אבל הם לא ישימו לב או יחשבו שזה יפה
שואל השאלה:
מה אז לא הבנתי..
אני נראת שונה שמסתכלים במציאות ולא במראה?
אנונימית
קצת כל אחד רואה אותך אחרת
שואל השאלה:
ובמצלמה?
תמיד שאני מצטלמת בטלפון זה יוצא מכוער ושאני מסתכלת במראה אני יפה רצח גם בכללי
אנונימית
המצלמה זה בכלל שקר את יכולה לצלם תמונה באייפון או בסמסונג וזה יראה אחרת
שואל השאלה:
אז איך לדעת איך אני באמת נראת
אנונימית
באותו הנושא: