6 תשובות
לא בהכרח אבל כנראה
אולי
הכי חשוב זה מה שאת מרגישה
אחרים שיתפוצצו, כל אחד יכול לחשוב משו אחר. הכי טוב שאת מרגישה יפה
אחרים שיתפוצצו, כל אחד יכול לחשוב משו אחר. הכי טוב שאת מרגישה יפה
היופי הוא בעיניי המתבונן
יופי הוא סובייקטיבי, כל אחד חושב שדבר אחר הוא יפה, מה שחשוב זה שאת חושבת שאת יפה, הביטחון העצמי יגרום לך להיראות הרבה יותר מושכת
תלוי כל אחד והטעם שלו
באותו הנושא: