4 תשובות
אל תדאגי אני ניגשתי אחרי הרבה שיעורים לטסט פנימי בסוף זה יגיע
כמו כל דבר בחיים כל אחד והקצב שלו, יש כאלה שצריכים יותר ויש כאלה שפחות, אין נכון ולא נכון, את צריכה לראות מה מתאים וטוב לך... אני מכירה כאלה שעשו על אוטומאט 60 שיעורים לפני טסט 1 .. תגשי מתי שאת מרגישה מוכנה
כן.
אל דאגה, כל דבר בזמן שלו, אני בטוח שתוגש בקרוב! הרבה הרבה בהצלחה!
באותו הנושא: