7 תשובות
ידני יותר יקר נראלי בגלל שאם ישלך על ידני זה תופס על אוטומט גם
זהה.
זה אותו המחיר בערך
אצל המורה שלי זהה,בדרך כלל אוטומט קצת יותר
אנונימי
ידני
אנונימית
אוטומט יותר יקר
ידני 190 אוטומט 180 בראשלצ
אנונימית
באותו הנושא: