התחברות הרשמה

זהו יצאתי רשמית מהשירות היום

מי שזוכר העלתי פה כמה שאלות לאיך לעזוב תקן לא מוצלח בלשון המעטה ,היום עזבתי סופית,ברוך ה' .
השאלה היא מה מעניין אותי כבן אדם כי באמת אני לא יודעת,עכשיו אני צריכה להחליף תקן ואין לי מושג לאן ללכת,חשוב לי מאוד שהחוויה שלי תהיה טובה,ולא כמו שהיה לי,
עכשיו המשפחה שלי מאוד מאוכזבת ממני אני לא כזה מבינה מה הם רוצים,הכי חשוב שיהיה לי טוב..
אבל זה לא נעים להרגיש ככה,וגם אני מאוכזבת מעצמי למרות שעזבתי מקום שהיה לי לא טוב בו,אני חושבת שאני מאוכזבת כי הם גורמים להרגיש ככה:(

אוף טוב איך יודעים לאן לנתב את הדרך?אני מבולבלת
.בנות שסיימו שירות לאומי איך ידעתן מה לבחור?ולאיזו עמותה אתן מתחברות?
4 בדצמבר 2024, 13:09
עצבהתמודדות    
תשובה אחת
אני יצאתי מצהל על נפשי לפני חודשיים ככה.
זאת ההחלטה הכי טובה שעשיתי, כרגע לומדת הנדסת תוכנה.
לכי תלמדי ותטרפי את העולם.
מ
מלאני הנסיכה
באותו הנושא:
היום אני רשמית במשקל בריא
טוב אז זה רשמית היום הגרוע בחיי
היום זה יום האימו הרשמי!
היום רשמית אני פעילה 6 שנים בסטיפס :-) כמה זמן אתם פה?
היום אני רשמית בן 17, גיל 17 זה גיל קשה?
היום בערב יש הודעה רשמית אם תהיה השבתת לימודים או לא על ידי מערכת החינוך..
היום ב12 בלילה הכרזה רשמית ?
היום ירדתי רשמית 10 קילו, אבל הירידה ממש האטה ונשאר לי עוד 15 ): טיפים?
היום זה לג בעומר רשמית?
יאק היום רשמית לכולן יש חבר ולי לא חחח
כל החנויות נסגרות היום או מחר רשמית?