תשובה אחת
אני יצאתי מצהל על נפשי לפני חודשיים ככה.
זאת ההחלטה הכי טובה שעשיתי, כרגע לומדת הנדסת תוכנה.
לכי תלמדי ותטרפי את העולם.
זאת ההחלטה הכי טובה שעשיתי, כרגע לומדת הנדסת תוכנה.
לכי תלמדי ותטרפי את העולם.
באותו הנושא: