התחברות הרשמה

הייתי היום בחדר כושר בפעם הראשונה

ונראלי שעשיתי את המכשירים לא כזה טוב
ולא במרווחים נורמלים
ולא הספקתי כמה דברים
אבל בכל זאת היה לי טוב ואני מרגישה ממש את השרירים שלי עכשיו קצת כואבים
זה בכל זאת טוב? לדעתכם אני אשתפר מפעם לפעם?
2 בדצמבר 2024, 23:04
חדר כושראימוני כושראימון גופנישרירים תפוסיםרגליים    
3 תשובות
ברור
פנטום
הכל טוב זה פעם ראשונה
ט
טים בלו ולא אקסל
בטח שתשתפרי מפעם לפעם.
מ
מלאני הנסיכה
באותו הנושא:
הייתי היום בחדר כושר פעם ראשונה, כדאי ללכת גם מחר?
הייתי היום בחדר כושר ולא היה כזה כיף, בפעם הראשונה זה תמיד ככה?
היום הייתי בחדר כושר
הייתי היום פעם ראשונה לבד בחדר כושר
הייתי היום בשתיים בחדר כושר ובאלי ללכת שוב פעם עכשיו , ללכת?
היום הייתי פעם ראשונה בחדר כושר
הייתי היום בחדר כושר פעם ראשונה. מה לעשות כדי שמחר לא יכאב לי הרגליים?
היום הייתי בחדר כושר בערב ו
הייתי כבר אתמול בחדר כושר ללכת היום שוב?
הייתי היום פעם ראשונה בחדר כושר ולא הבנתי למה
הייתי היום בחדר כושר ואני לא מרגישה שירדתי וכל השרירים שלי תפוסים