5 תשובות
הולך לכאוב כי זאת פעם ראשונה ובסוף לא ממש רגיל אבל לעשות מתיחות לפני ואחרי אימון עוזר ממש להפחית את הכאב של הימים אחרי
אין לך באמת מה לעשות זה עובר זה הגיוני שכואב לך אבל אני לא ממליצה לך ללכת כל יום למכון ולעבוד על אותו אזור תתני לשרירים לפחות יום אחד מנוחה
אין מה לעשות, הולך לכאוב.
אנונימי
מתיחות...
זה יכול לעזור אם זה בסוף האימון
לא אימון רגליים, כי זה יכול להזיק לשריר שתפוס
תעלי את העומס בהדרגה לכל חלק בגוף שהוא