8 תשובות
נראלי בגלל שאי אפשר לכתוב כאן עם אותיות כפולות
או בגלל שמתבלבלים
זה לא קטע זה פשוט ליד ה-ח במקלדת אז זה נלחץ
אני תמיד משקיעה ב-ח שלי, אז לפעמים אני כותבת בטעות עם אותיות אחרות בהתחלה ואין לי כוח לתקן, אני לא שמעתי אף פעם על מישהו שרשם ככה בכוונה.
רק חחח זה יבש, אם מוסיפים ל זה מקליל
אני בכוונה מוסיפה אותיות לא קשורות
שזה יותר מצחיק מסתם חחח
זה לא עם כוונה זה פשוט קורה בגלל שזה ליד ה ח
שואל השאלה:
אבל אם זה קורה פעמים ברצף זה כבר מחשיד
נלחץ לי בקבוע כבר
אנונימית