20 תשובות
1אפשר לכתוב חחח בסטיפס. שינו את זה לפני כמה שנים
חחח גם אני לא הבנתי ובאמת שלא יודע אם זה בכוונה או בטעות
חחח זה למשל לא חוקי לעשות דברים כמו שעשיתי
חחח עבד לי?
מה שjony עשה נגיד, זה נגד החוקים. אסור להשתמש באימוגיס בשביל לעשו תאותיות כפולות
שואל השאלה:
זה משגע אותי אבל תמיד אני רואה את זה ולא מבינה אם זה בכוונה או בטעו
אנונימית
לחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שואל השאלה:
השם תפוס דיי בא לך להסביר אה?
אנונימית
שמים אימוג'י שהוא לא לב בין כל שתי אותיות
כי לפי סטיפס זה לא בוגר לרשום יותר מ3 ח
חחחחחחחחחחחחחח
רוב הזמן זה פשוט כי נלחץ ואני עצלן למחוק את הל'
לחלחלחלח
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחח יואוו עבדד
שואל השאלה:
טוב אני משנה את השאלה כן אתם לא הבנתם לא דיברתי על זה שסטיפס לא מסכימים דיברתי על העובדה שכותבים לחח עם ל למהה
אנונימית
נראלי בטעות כי זה כאילו ליד
כי ליד האות ח יש את האות ל אז זה פשוט נלחת בטעות ולאף אחד אין כוח למחוק.
אי אפשר לכתוב שלוש ח עם ל' לפני אין לי מושג למה
כי חחח זה מוזר אז כותבים לחחח
זה כמו לול וחעח