12 תשובות
שואל השאלה:
לול זה הדבר השנוא עלי בעולם
אנונימית
כן כל החוח והלול זה נורא
אז אוי זה הצחיקתי
אני בוכה, אני מתה, אני לא נושמת, הפלצתי מצחוק!!!
מוחעחע
אני מתה
בוכה
לול
ענק
חזק
ודברים בסגנון
"אהבתי"
את האמוג'ים של הצחוק
למאו לול
גיחכתי קלות