12 תשובות
מתה
חח
שואל השאלה:
לול זה הדבר השנוא עלי בעולם
לול זה הדבר השנוא עלי בעולם
אנונימית
כן כל החוח והלול זה נורא
אז אוי זה הצחיקתי
אני בוכה, אני מתה, אני לא נושמת, הפלצתי מצחוק!!!
מוחעחע
אני מתה
בוכה
אני מתה
בוכה
לול
ענק
חזק
ודברים בסגנון
ענק
חזק
ודברים בסגנון
"אהבתי"
את האמוג'ים של הצחוק
למאו לול
למאו לול
גיחכתי קלות
lol
באותו הנושא: