התחברות
הרשמה
הגיוני שהתחלתי כיתה י וכבר יש לי מבחן בגרות בלשון?
27 בנובמבר 2024, 14:03
בגרות
לשון
בחינות בגרות
לשון עברית
5 תשובות
כן עוד רגע חנוכה
א
אני כלכך שונה ומיוחדת
כן
C
ChocoChan
כן
א
אחותך הקטנה
אני ב י ולי אין השנה
~
~123sunshine~
לא
o
ozmeep
באותו הנושא:
זה הגיוני שמורה לתנ"ך לא החזירה לכיתה את המבחנים עוד מכיתה ז'?
התחלתי להתפתח בכיתה ג, ובכיתה ד כבר קיבלתי מחזור. הגיוני?
זה הגיוני שאני כבר בן 14.5 ועוד לא התחלתי את גיל ההתבגרות
הגיוני שהתחלתי תהליך ירידה במשקל לפני שבוע וכבר ירדתי שני קילו?
הגיוני שמאז שהתחלתי לעשות אייליינר אני כבר לא אוהבת את עצמי בלי?
זה הגיוני שהתחלתי לקחת אתמול כדורים וכבר ישלי תופעות לוואי?
הגיוני שלפני שבוע וחצי התחלתי להתאמן בחדר כושר וכבר רואים קוביות?
התחלתי שיעורי נהיגה אני כבר בשיעור 6, שה הגיוני שאני עדיין בהלם ולא ממש קולטת?
זה הגיוני שהתחלתי יומני הערפד לפני יומיים ואני כבר בעונה 2 פרק8?
הגיוני שרק מהמחשבה שאני צריכה להתחיל ללמוד עכשיו למבחן במתמט התחלתי לבכות?
הגיוני שאני התחלתי לפני חודש משפחת סימפסון ואני כבר בעונה 5?(עוד מעט 6)