התחברות
הרשמה
הגיוני שאני התחלתי לפני חודש משפחת סימפסון ואני כבר בעונה 5?(עוד מעט 6)
כאילו הסדרה כל כך ממכרת אותי
איך שאני מגיעה הבייתה מהבית ספר אני פוט רואה מספחת סימפסון עד 1-2 בלילה
27 באוקטובר 2022, 15:01
4 תשובות
כן
ק
קופים ארקטיים
וואי את מכורה.. צאי החוצה ותראי אנשים ועולם.. זה חשוב מאוד
1
107.5
^ מה חשוב בלראות אנשים תן לה לראות אנשים צהובים
ק
קופים ארקטיים
לא בריא יותר מידי אבל כן
S
Starvin' Marvin