התחברות
הרשמה
הגיוני שרק מהמחשבה שאני צריכה להתחיל ללמוד עכשיו למבחן במתמט התחלתי לבכות?
26 בנובמבר 2023, 19:43
הכנה למבחן
לימוד עצמי
לימוד למבחן
מוטיבציה
עייפות
3 תשובות
כן, בהצלחה :)
i
idkWhoIM
כן
אני באותו מצב כמוך
בהצלחה לך ❤
א
אין לי שם, יש לי אמונה;)
כן
מלא בהצלחה
ס
סנאים במכנס זה ס' זה ב'
באותו הנושא:
הגיוני שאני בוכה מהמחשבה שגדלתי מהר מדי?
זה הגיוני שאני מרגישה שאני צריכה כאב נפשי?
אני דרך המחשב בסטיפס ומישהו ידע שאני דרך המחשב איך זה הגיוני?
הגיוני שאני אוהב ומסתדר עם מתמטיקה אבל עם מדעי המחשב לא?
זה הגיוני שאני מוחקת תמונות של הביטלס מהמחשב וזה קשה לי?
הגיוני שהרופא אמר שאני צריכה משקפיים מינוס חצי ושהלכתי לקנות האופטימטריסטית אמרה שאני לא צריכה?
רק הדלקתי את המחשב והוא ישר פתח על הכרום עם אתר שאני לרוב גולשת בו הגיוני?
הגיוני שהתלוננתי מלא פעמיים שאני לא רואה טוב ועדיין כל הרופאים אומרים שאני לא צריכה משקפיים?
הגיוני שאני לא מרגישה שאני צריכה לקנות תיק וקלמר חדשים לבית ספר?
בדקתי במחשבון צריכת קלוריות הוא הראה לי שאני צריכה 1267 קלוריות ליום זה הגיוני ?
הגיוני שאני מרגישה שאני צריכה תרופות לטפל בעצמי נפשית?