14 תשובות
תלוי אופי ויופי...
שואל השאלה:
אבל תפרטו למה
אבל תפרטו למה
אנונימית
^לאוטיסטים יש נטייה להיות אנשים שפחות מבינים סיטואציות חברתיות ומסתגרים בתוך עצמם
הם הרבה פעמים לא מבינים אנשים אחרים או מגלים אליהם אמפתיה בצורה נעימה
זה לא מה שאני מחפשת בבן זוג
אני רוצה מישהו שיבין אותי
הם הרבה פעמים לא מבינים אנשים אחרים או מגלים אליהם אמפתיה בצורה נעימה
זה לא מה שאני מחפשת בבן זוג
אני רוצה מישהו שיבין אותי
אנונימית
תגדיר אוטיסט כיאלו ממש ממש?
כן
שואל השאלה:
אוטיסט זה אוטיסט אי אפשר להיות חצי
אוטיסט זה אוטיסט אי אפשר להיות חצי
אנונימית
אני לא בטוחה. אבל זה ממש תלוי באיזה רמת תפקוד הוא
שואל השאלה:
רמת תפקוד זה לפי עד כמה הוא לא תלוי בסביבה שלו כמה הוא עצמאי
אז הוא כן תפקוד גבוה הוא עובד לומד
אבל רואים ומרגישים שהוא אוטסיט
רמת תפקוד זה לפי עד כמה הוא לא תלוי בסביבה שלו כמה הוא עצמאי
אז הוא כן תפקוד גבוה הוא עובד לומד
אבל רואים ומרגישים שהוא אוטסיט
אנונימית
כיאלו באיזה רמה האוטיזם גבוהה או נמוכה
שואל השאלה:
אז מה שאמרתי תפקוד גבוה הוא עצמאי אבל כן רואים ומרגישים שהוא אוטיסט ויש לו בעיות תקשורת
אז מה שאמרתי תפקוד גבוה הוא עצמאי אבל כן רואים ומרגישים שהוא אוטיסט ויש לו בעיות תקשורת
אנונימית
כנראה שלא
לא
אנונימית
לא
אנונימית
שואל השאלה:
חחח מה זאת אומרת ממש ממש?
חחח מה זאת אומרת ממש ממש?
אנונימית
באותו הנושא: