11 תשובות
מתבייש לי שלא הייתי יוצא עם אוטיסטית :((((
לא אבל רק כי הוא ערס
^^ יופי
ילדה משעממת גאנג גאנג❤❤❤❤
הרבה כן, פשוט אתה מציג את התכונות הפחות טובות. כל עוד תציג תכונות אחרות טובות מושכות, תאמין לי שהרבה כן
אנונימי
הכל רק לא ערס
אנונימית
לא הייתי יוצאת עם אוטיסט
אנונימית
לא :(
לא הייתי יוצאת עם ערס
^ תתבייש לך
^ תתבייש לך
לא הייתי יוצא עם אוטיסט נקודה
אתם יודעים מה זה אוטיסט בכלל ? גם וזה שונה מערס מה אתם מקשרים את זה לערס וואי זה ממש פוגע בי על מי שאובחן כאוטיסט
באותו הנושא: