23 תשובות
לא , סליחהה
זה תלוי.. אם הוא רק על הספקטרום, כן. אם הוא ממש אוטיסט, אז לא.
האם זה הגיוני? אולי בגלל הסטריוטיפ אבל זה עדיין לא צריך בהכרח להיות הגיוני אבל לפי איך שמגיבים נראה שחושבים שיש בזה היגיון אולי בגלל מוגבלות כזו או אחרת.
האם כך זה צריך להיות? ככל הנראה שלא.
לצורך העיניין אם איני טועה - אילון מאסק אובחן כאוטיסט בתפקוד גבוהה ותראה מה איתו...(אני בדעה שכנראה אפשר להתגבר על דברים ולנתב אותם אם היא לא רוצה אותו כי הוא לא יתגבר על זה ,זה שלה אבל אם נטו על האיבחון זה כבר הכללה ואולי בורות וכולי)
בכל אופן אני לא אובחנתי כאוטיסט אבל לדעתי אנשים ששופטים לשלילה סתם נטו על זה אולי שיטחיים אבל מי יודע אם זה נטו זה.
כך אולי יש סיכוי שהוא יפול על מישהי עם קצת יותר ערכים או שפשוט תתאים לו יותר אם על זה הן פוסלות או בכללי.
^^ להיות על הספקטרום זה להיות אוטיסט.
זה נקרא הספקטרום האוטיסטי.
ולא, הספקטרום הוא לא קו בין מאוד אוטיסט ללא אוטיסט. הספקטרום הוא כמו גלגל הצבעים שמכיל את הסימפטומים כמו וויסות חושי ועוד.
אם אני מחבבת אותו ויש ביננו חיבור אז בטח
נכון, אבל התכוונתי לאוטיסט בתפקוד גבוהה, שכחתי את המונח.
^ ואילון מאסק לא אוטיסט בתפקוד גבוהה? לא שאני בא להתווכח בהכרח אם דעה של אנשים - אבל אני חושב שאנשים צריכים יותר לתת קרדיט ובכך לא יפסלו על שטויות ויתנו צ'אנס לאנשים (שוב אין לי בהכרח מניע כי לא אובחנתי כאוטיסט אבל זה עדיין נראה די רדוד בעיניי - מילא אם הוא מדת אחרת כי יש איסור בדת שלנו וזה כבר הוא כנראה יצטרך להתגייר או משהו אחר אבל על אוטיזם?!)
בעצם קראתי את הגילאים ומבין מאיפה יש מצב שזה נובע אבל עדיין שטוב שהכנסתי כנראה יותר מודעות לעיניין.
התכוונתי שאני כן אצא עם אוטיסט בתפקוד גבוהה...
ציינת שזה בטעות אבל למה שתרשמי "אם" למעלה בכל אופן אולי שינית את דעתך או משהו אחר כך או כך בסדר עכשיו הבנתי..
אני חושבת שכן...
בתור אוטיסטית אני אגיד את האמת שמבחינתי כל אוטיסט צריך להשלים עם זה שלא תהיה לו זוגיות בחיים .
לא משנה מה רמת התפקוד שלו ברגע שאנשים שומעים את המילה אוטיסט הם לא יראו אותו כבן אדם כמוהם ואף אחד לא יעלה על דעתו לצאת עם מישהו שמאובחן בזה , אנשים אפילו נרתעים מקשר של חברות או ידידות עם אוטיסטים אז אין בכלל מה לדבר על לצאת עם בן אדם כזה..
אני בעצמי כמעט בת 27 ולמרות שכבר השלמתי עם זה עדיין קשה לי להתמודד עם זה שאף אחד לא ירצה להכיר אותי אבל מה לעשות חייבים להבין שככה זה
אנונימית
כן.
אנונימית
^^ זה ממש לא נכון.
אני אוטיסטית ואני בזוגיות כבר שנתיים עם מישהו שהוא לא אוטיסט.
חבר הכי טוב שלי- אוטיסט- נשוי כבר 3 שנים ויש לו ילדים.
ואני מכירה עוד מלא אוטיסטים במערכות יחסים.
וגם בקשר לידידויות, רוב החברים שלי בכלל לא אוטיסטים ואני יכולה להבטיח לך שהם לא 'נרתעים' ממני.
אנונימית
כן וגם יצאתי עם אוטיסט לכמה חודשים ובאמת התאהבתי בו
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית בת 27 אולי אשדך בינכם הוא בערך בגילך ^_^
אנונימי
כן אומרת בתור אוטיסטית
אני אוטיסט
אח שלי אוטיסט, אז זה היה לי טו מאץ'...