4 תשובות
ואי מזל שהפסקת לדבר איתו הוא כאילו הגזים בטירוף עם התגובה שלו
שואל השאלה:
אה יופי כי גם אני והוא חוזרים לקשר כל פעם זה כזה און אנד אוף אבל הפעם זה ממש ממש מוצדק
אה יופי כי גם אני והוא חוזרים לקשר כל פעם זה כזה און אנד אוף אבל הפעם זה ממש ממש מוצדק
אנונימית
ברור!!! אל תחזרי לדבר איתו בלי שיחה ארוכה והתנצלות אליה מהלב אם בכלל. ככה מתנהגות חברות טובות.
מעשה נכון
באותו הנושא: