6 תשובות
לא. לא מכבד אותה
תלוי איך היא מרגישה עם זה, תלוי אם הייתם ידידים לפני שהם יצאו ו/או אתם באותו מעגל חברים.
לא בסדר בכלל, להתרחק מאקסים של חברות
אנונימית
תלוי איך הם נפרדו בטוב או ברע
אבל תאמת שזה עדיין לא נראה ממש טוב
אבל תאמת שזה עדיין לא נראה ממש טוב
ברור שזה לא בסדר
באותו הנושא: