26 תשובות
לנתק איתה קשר היא לא שווה אותך
קרה לי גם
תשלחי לה הודעה ארוכה בדיוק על איך שאת מרגישה ומה היא עושה בלי לפספס פרטים שתבין לעומק
אם היא בכל זאת לא רואה את הבעיה תעיפי אותה
תשלחי לה הודעה ארוכה בדיוק על איך שאת מרגישה ומה היא עושה בלי לפספס פרטים שתבין לעומק
אם היא בכל זאת לא רואה את הבעיה תעיפי אותה
אנונימית
תגיבי באותו הרגע
אל תעצרי את עצמך ותשמרי בבטן כמו שקרה הפעם
עדיף שיהיה רגע את החיכוך הזה של התגובה ואולי רבע ויכוח מאשר ריב שילך ויתבשל להיות משהו גדול
זה נראה שהיא סתם עוקצת אותך וזה לא מגניב
אז תנסי לשים גבול כמה פעמים
אל תוותרי על החברות ישר
אל תעצרי את עצמך ותשמרי בבטן כמו שקרה הפעם
עדיף שיהיה רגע את החיכוך הזה של התגובה ואולי רבע ויכוח מאשר ריב שילך ויתבשל להיות משהו גדול
זה נראה שהיא סתם עוקצת אותך וזה לא מגניב
אז תנסי לשים גבול כמה פעמים
אל תוותרי על החברות ישר
שואל השאלה:
היא פשוט פעם בכמה בזמן מתהפכת עליי וכל מה שהיא יודעת לעשות זנ לרדת על אנשים גם בפרצוף וגם אם זה "בצחוק" כאילו כמה האייקיו שלך נמוך שאת לא מסוגלת לעשות כלום חוץ מלהיות רעה
היא פשוט פעם בכמה בזמן מתהפכת עליי וכל מה שהיא יודעת לעשות זנ לרדת על אנשים גם בפרצוף וגם אם זה "בצחוק" כאילו כמה האייקיו שלך נמוך שאת לא מסוגלת לעשות כלום חוץ מלהיות רעה
אנונימית
היא אולי מרגישה חוסר ביטחון לרגע וצריכה את זה כדי להרגיש שוב בשליטה ושהכל בסדר
זה בטח לא אומר שמה שהיא אומרת הוא נכון
פשוט צריך להבין מאיפה זה מגיע כדי לא להיפגע ולהגיד לה כמו שצריך שזה פחות מקובל עלייך
ואם זה לא ישתנה למרות הנסיון שלך אז תתחילי אולי להראות לה שזה משפיע על החברות ואם לא יהיה לה אכפת אז תביני לבד אם היא שווה אותך או לא
זה בטח לא אומר שמה שהיא אומרת הוא נכון
פשוט צריך להבין מאיפה זה מגיע כדי לא להיפגע ולהגיד לה כמו שצריך שזה פחות מקובל עלייך
ואם זה לא ישתנה למרות הנסיון שלך אז תתחילי אולי להראות לה שזה משפיע על החברות ואם לא יהיה לה אכפת אז תביני לבד אם היא שווה אותך או לא
לא יודעת למה אני מדלגת על סימני פיסוק
זה נראה גרוע
זה נראה גרוע
שואל השאלה:
אבל הקטע שאני רק סופגת ולא אכפת לי יותר
רוצה להיות מגעילה שתהיה מגעילה והיא תקבל בדיוק את אותה התנהגות בחזרה.
אין ךי מה לדבר איתה כי היא יודעת יפה מאוד שזה לא בסדר וברגע שמישהו עושה משהו שיודע שיפגע בי אנחנו לא חברים יותר מבחינתי
אבל הקטע שאני רק סופגת ולא אכפת לי יותר
רוצה להיות מגעילה שתהיה מגעילה והיא תקבל בדיוק את אותה התנהגות בחזרה.
אין ךי מה לדבר איתה כי היא יודעת יפה מאוד שזה לא בסדר וברגע שמישהו עושה משהו שיודע שיפגע בי אנחנו לא חברים יותר מבחינתי
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי מספיק חברים ואני החברה הטובה היחידה של הממורמרת הזאת ואםילו אותי היא הצליחה לאבד אז ליטרלי בעיה שלה כי אף אחד לא רוצה להישאר בקשר עם אדם כזה
היא לא יכולה להחזיק שיחה בלי להיות רעה ולרדת עךיי והיא הכי מניפולטיבית בארץ
יש לי מספיק חברים ואני החברה הטובה היחידה של הממורמרת הזאת ואםילו אותי היא הצליחה לאבד אז ליטרלי בעיה שלה כי אף אחד לא רוצה להישאר בקשר עם אדם כזה
היא לא יכולה להחזיק שיחה בלי להיות רעה ולרדת עךיי והיא הכי מניפולטיבית בארץ
אנונימית
תכתבי לה שזה לא נעים לך הדיבור הזה
תני לה הזדמנות לדעת עד כמה זה מפריע לך ושתדע מראש שהקשר שלכן עכשיו עומד "במבחן"
אם היא תזלזל אז תדפדפי בלב שלם
תני לה הזדמנות לדעת עד כמה זה מפריע לך ושתדע מראש שהקשר שלכן עכשיו עומד "במבחן"
אם היא תזלזל אז תדפדפי בלב שלם
שואל השאלה:
לא יהיה לה אכפת
והנה כשהיא ראתה שעניתי יבש היא פתאום שולחת הודעות בווצאפ
שתקפוץ אפסית כי לא אכפת לי שהיו לנו את השיחות הכי טובות בעולם באמת, אוהבת אותה כחברה אבל היא זבל של בן אדם ואני מתרחקת מאנשים כאלה
ואני האמת גאה בעצמי שאני יכולה להתרחק ממנה בכזאת קלות ולהבין שהיא הבעיה כי פעם זנ לא היה ככה
היא עלובה בעייני וקנאית רצחחח על כל אחד שמתחיל איתי "הוא מכוער" גם אם הוא לא
וזה גם סתם מגעיל לומר דברים כאלה קיצר סליחה על החפירה אבל אני מתרחקת ממנה
לא יהיה לה אכפת
והנה כשהיא ראתה שעניתי יבש היא פתאום שולחת הודעות בווצאפ
שתקפוץ אפסית כי לא אכפת לי שהיו לנו את השיחות הכי טובות בעולם באמת, אוהבת אותה כחברה אבל היא זבל של בן אדם ואני מתרחקת מאנשים כאלה
ואני האמת גאה בעצמי שאני יכולה להתרחק ממנה בכזאת קלות ולהבין שהיא הבעיה כי פעם זנ לא היה ככה
היא עלובה בעייני וקנאית רצחחח על כל אחד שמתחיל איתי "הוא מכוער" גם אם הוא לא
וזה גם סתם מגעיל לומר דברים כאלה קיצר סליחה על החפירה אבל אני מתרחקת ממנה
אנונימית
שואל השאלה:
את מלכה רצח פשוט את כותבת דברים שכבר עשיתי והיא המשיכה אז לא שווה את המאמץ של לנסות שוב
את מלכה רצח פשוט את כותבת דברים שכבר עשיתי והיא המשיכה אז לא שווה את המאמץ של לנסות שוב
אנונימית
שואל השאלה:
ושלא תביני לא נגון, היא תתחרט על זה רצח כשאני אתרחק והיא גם תבין שהיא הבעיה ובגלל זה קצת עצוב לי לעשות את זנ אבל אין מה לעשות אחרת היא לא תלמד
ושלא תביני לא נגון, היא תתחרט על זה רצח כשאני אתרחק והיא גם תבין שהיא הבעיה ובגלל זה קצת עצוב לי לעשות את זנ אבל אין מה לעשות אחרת היא לא תלמד
אנונימית
מכירה אנשים כאלה ואני לגמרי מבינה אותך
זה טוב שהיום את יודעת להגיד בבירור שהבעיה לא אצלך
אם תחשבי על זה ותדעי להסביר לעצמך מאיפה זה בא אז יהיה לך יותר קל להתמודד מולה בלי שזה יגזול לך אנרגיות מיותרות
זה טוב שהיום את יודעת להגיד בבירור שהבעיה לא אצלך
אם תחשבי על זה ותדעי להסביר לעצמך מאיפה זה בא אז יהיה לך יותר קל להתמודד מולה בלי שזה יגזול לך אנרגיות מיותרות
שואל השאלה:
אני אגיד לך את האמת אין לי שום מושג מאיפה זה בא, אנינו יכולות לצחוק והכי להסתדר ושנייה אחרי זה היא יורדת עליי.
כנראה שאני פשןו לא באה לה טוב ואף אחד לא בא לה טוב ואני לא נגררת לשטויות האלה
אנינו לדוגמה בכנפיים של קרמבו (מדריכות) וכל בן אדם שם לא בא לה טוב, ואני גם אגיד לך שיש שם אנשים מדהימים!!!
והתירוץ שלה ללא לאהוב אותם זה שהם "צבועים" וכל החרא הזה.
היא מעדיפה להיות חרא על להיות צבועה וזה לגמרי שלה הכל טוב!!
אבל זה בעייני מרמור רציני מאוד ועם כמה שאני אוהבת אותה מגיע לי הרבה יותר מאנשים כאלה בחיים שלי.
מעדיפה אנשים שמחים ואנשים שבאים בטוב ולא ישר שופטים
כנראה שאנחנו לא מסתדרות יותר אבל זה בסדר ואני יכולה להסתדר גם בעצמי..
לגמרי יכולה להיות חברה שלה אבל היא יורדת עשר רמות מתחת לכינוי "חברה הכי טובה" לא מגיע לה שאני אתייחס אליה כאחת כזאת
אני אגיד לך את האמת אין לי שום מושג מאיפה זה בא, אנינו יכולות לצחוק והכי להסתדר ושנייה אחרי זה היא יורדת עליי.
כנראה שאני פשןו לא באה לה טוב ואף אחד לא בא לה טוב ואני לא נגררת לשטויות האלה
אנינו לדוגמה בכנפיים של קרמבו (מדריכות) וכל בן אדם שם לא בא לה טוב, ואני גם אגיד לך שיש שם אנשים מדהימים!!!
והתירוץ שלה ללא לאהוב אותם זה שהם "צבועים" וכל החרא הזה.
היא מעדיפה להיות חרא על להיות צבועה וזה לגמרי שלה הכל טוב!!
אבל זה בעייני מרמור רציני מאוד ועם כמה שאני אוהבת אותה מגיע לי הרבה יותר מאנשים כאלה בחיים שלי.
מעדיפה אנשים שמחים ואנשים שבאים בטוב ולא ישר שופטים
כנראה שאנחנו לא מסתדרות יותר אבל זה בסדר ואני יכולה להסתדר גם בעצמי..
לגמרי יכולה להיות חברה שלה אבל היא יורדת עשר רמות מתחת לכינוי "חברה הכי טובה" לא מגיע לה שאני אתייחס אליה כאחת כזאת
אנונימית
שואל השאלה:
ואי סליחה זה גם קצת פריקה קיצר תודה רבה באמת את לא צריכה לענות יותר אם את לא רוצה ואת מושלמת רצח ובאמת שעזר לי מה שאמרת
ואי סליחה זה גם קצת פריקה קיצר תודה רבה באמת את לא צריכה לענות יותר אם את לא רוצה ואת מושלמת רצח ובאמת שעזר לי מה שאמרת
אנונימית
אוי
את לא אמורה לסבול דברים כאלה רק כי זה מה שיש
אני עדיין חושבת שאת צריכה להגיד לה ורק אז להתרחק ולא להפך
את לא אמורה לסבול דברים כאלה רק כי זה מה שיש
אני עדיין חושבת שאת צריכה להגיד לה ורק אז להתרחק ולא להפך
את מהממת בעצמך
זה בסדר
דווקא היה מעניין לקרוא ואני אוהבת להקשיב
זה בסדר
דווקא היה מעניין לקרוא ואני אוהבת להקשיב
שואל השאלה:
קודם להגיד וטז להתרחק? אני אנסה אבל אני מקווה שזה לא יוביל לריב כי זה יהיה בעייתי רצח עם הקרמבו וזה כי כולם שם יודעים שאנחנו תמיד ביחד ואם פתאום נתרחק זה יכול ליצור דרמה
קודם להגיד וטז להתרחק? אני אנסה אבל אני מקווה שזה לא יוביל לריב כי זה יהיה בעייתי רצח עם הקרמבו וזה כי כולם שם יודעים שאנחנו תמיד ביחד ואם פתאום נתרחק זה יכול ליצור דרמה
אנונימית
שואל השאלה:
הקטע שאם אני פונה אלייה לגבי זה איך אני אמורה לגשת לזה? כי היא תמיד עושה את זה בחצי צחוק חצי רצינות וזה אבל היא רצינית
הקטע שאם אני פונה אלייה לגבי זה איך אני אמורה לגשת לזה? כי היא תמיד עושה את זה בחצי צחוק חצי רצינות וזה אבל היא רצינית
אנונימית
שואל השאלה:
אז זה קצת מסובך
פשוט הכי נוח לי או להתעלם מזה או להתרחק אבל את צודקת שזה לא פיתרון כי היא לא תבין למה התרחקתי משום מקום ולפגוע בה זאת לא המטרה
אז זה קצת מסובך
פשוט הכי נוח לי או להתעלם מזה או להתרחק אבל את צודקת שזה לא פיתרון כי היא לא תבין למה התרחקתי משום מקום ולפגוע בה זאת לא המטרה
אנונימית
אולי תנסי לעשות את זה אחרי
אם לא הולך ועל ההתחלה היא אומרת משהו - תגיבי
ואז תתמודדי עם מה שיהיה
תנסי לשמור על איפוק ולא להיגרר לריב
וזה יהיה בסדר אם לא תסתובבו ביחד, את לא חייבת הסברים לאנשים אחרים
אם לא הולך ועל ההתחלה היא אומרת משהו - תגיבי
ואז תתמודדי עם מה שיהיה
תנסי לשמור על איפוק ולא להיגרר לריב
וזה יהיה בסדר אם לא תסתובבו ביחד, את לא חייבת הסברים לאנשים אחרים
שואל השאלה:
זאת אןמרת קודם להתרחק ואז לראות אם היא אומרת משהו? האמת שזה אחלה רעיון ככה גם אם היא תשאל ואני אכתוב לה זה לא יהיה משום מקום
זאת אןמרת קודם להתרחק ואז לראות אם היא אומרת משהו? האמת שזה אחלה רעיון ככה גם אם היא תשאל ואני אכתוב לה זה לא יהיה משום מקום
אנונימית
שואל השאלה:
לגבי מה שאמרת צודקת אני גם לא מתכוונת לרכל עליה או משהו באמת שאין לי את הצורך, אבל פשוט בקרמבו ישימו לב ממש וישאלו אותי ולא יהיה לי מה לענות.. והדברים שם מופצים ממש מהר אז גם אפ אני אגיד שסתם התרחקנו, בסוף זה יהפוך ל"הן רבו ריב פיצוצים"
לגבי מה שאמרת צודקת אני גם לא מתכוונת לרכל עליה או משהו באמת שאין לי את הצורך, אבל פשוט בקרמבו ישימו לב ממש וישאלו אותי ולא יהיה לי מה לענות.. והדברים שם מופצים ממש מהר אז גם אפ אני אגיד שסתם התרחקנו, בסוף זה יהפוך ל"הן רבו ריב פיצוצים"
אנונימית
שואל השאלה:
יש מצב שעכשיו רני בטןחה בעצמי מדי כי באמת שאיתה אני הכי נהנת כשהיא לא ככה
ואני צוחקת ככה רק איתה אבל ברגע שאני אראה שזה פוגע בי יותר ממה שכיף לי, זה לא שווה את זה
יש מצב שעכשיו רני בטןחה בעצמי מדי כי באמת שאיתה אני הכי נהנת כשהיא לא ככה
ואני צוחקת ככה רק איתה אבל ברגע שאני אראה שזה פוגע בי יותר ממה שכיף לי, זה לא שווה את זה
אנונימית
תלכי עם מטרה
את באה בטוב וברגע שהיא קצת זה - את מגיבה ואומרת לה שזה מפריע לך, בין אם בהןדעה או פנים מול פנים
ותתמודדי עם מה שיבוא אחר כך
זה יהיה שגוי עכשיו לבנות את התסריט המלא
עדיין זה מה שנכון לעשות גם בשבילה ובעיקר בשביל לעצמך, שלא תתחרטי לאחד מעשה
את באה בטוב וברגע שהיא קצת זה - את מגיבה ואומרת לה שזה מפריע לך, בין אם בהןדעה או פנים מול פנים
ותתמודדי עם מה שיבוא אחר כך
זה יהיה שגוי עכשיו לבנות את התסריט המלא
עדיין זה מה שנכון לעשות גם בשבילה ובעיקר בשביל לעצמך, שלא תתחרטי לאחד מעשה
שואל השאלה:
צודקת
תודה רבה את מלכה ברמות ועזרת לי באמת
צודקת
תודה רבה את מלכה ברמות ועזרת לי באמת
אנונימית
באותו הנושא: