7 תשובות
אימללה מהמםם
יפה ברמות
תכוונו את הגיטרה ויש עוד הרבה להסתפר אבל זה יפה מאוד
אנונימי
להשתפר
אנונימי
אישית לא אהבתי
אבל סה לא אומר שזה לא טוב
בכל מקרה אן תמשיכו כך בסוף אולי תגיעו לבמות אם תרצו
אבל סה לא אומר שזה לא טוב
בכל מקרה אן תמשיכו כך בסוף אולי תגיעו לבמות אם תרצו
אהה ואת שרה יפה מאוד יש לך כישרון לגבי זה שכחתי
אנונימי
שואל השאלה:
^תודה3>
^תודה3>
אנונימית
באותו הנושא: