התחברות הרשמה

אפשר לשלוח למישהו איך ניגנתי ושרתי ויגיד מה דעתו?

12 ביוני 2024, 22:10
חוות דעתביקורתהודעותצ'אטיםנגינה    
4 תשובות
לא ניראל אפשר
א
איש זאב
כן
_
_clancy_
שואל השאלה:
אנונימית יכולה לשלוח לי הודעה?^
L
LM10
כן אני לא שופטת בואי לפרטי מתי שאת רוצה
א
אין לי שם אז תזרמוו ❤❤
באותו הנושא:
הי ניגנתי ושרתי שיר שנקרא הלב שלנו כאן
האם אפשר לשלוח הודעה בפייסבוק למישהו שהוא לא בחברים שלי?
איך לדעת אם ניגנתי טוב? אפשר לשלוח למישהו?
אשמח לחוות דעות על איך ניגנתי ושרתי :)
ניגנתי בגיטרה בחדר ושרתי ואבא שלי ניסה לתקן על נזילה מצינור כלשהו
למישהו יש שרת דיסקורד או משהו בסגנון לשלוח לי?
אשמח לשמוע את דעתכם, איך ניגנתי/שרתי ?
הי ניגנתי ושרתי שיר מה אומרים? תהיו כנים
היי ניגנתי ושרתי את השיר אמא אם הייתי
ניגנתי ושרתי שיר של לינקין פארק איך זה לדעתכם?
איך יצא לי השיר? ניגנתי ושרתי