6 תשובות
שואל השאלה:
כן?
אם לא היית אומר שאתה לא מנגן בפסנטר הייתי בטוחה שאתה מנגן שנים
שואל השאלה:
לא צריך להגזים^^
ממש יפהה
כמישהי שמנגנת חייבת לציין ממש מקסים רק הקצב לא נכון וזה קצת הפריע לי. תנסה להקשיב למנגינה ביוטיוב יש שם הפסקות לפעמים וזה יותר איטי 3>
1. כל הכבוד
2. תנסה לעבוד עם מטרונום כי הקצב לא מדויק בכלל