3 תשובות
כי זה כיף להם לעשות את זה
מצחיק אותם
לרוב אלה אנשים ששונאים את עצמם וככה הם מביעים את זה
כי אני מקנאה או שופטנית מדי (מנסה לעבוד על זה(:)