3 תשובות
כי אני מקנאה או שופטנית מדי (מנסה לעבוד על זה(:)
לרוב אלה אנשים ששונאים את עצמם וככה הם מביעים את זה
כי זה כיף להם לעשות את זה
מצחיק אותם