3 תשובות
כי זה כיף להם לעשות את זה
מצחיק אותם
מצחיק אותם
לרוב אלה אנשים ששונאים את עצמם וככה הם מביעים את זה
כי אני מקנאה או שופטנית מדי (מנסה לעבוד על זה(:)
באותו הנושא: