11 תשובות
אמת לאמיתה
אבל אבל כיף לי לשנואא
שואל השאלה:
מפיצים שנאה - שונאים.
זה הכל, לא משנה אם אתה שונא את
אבא/אמא/אקס/ידיד/מחבל/נסראללה/ביבי או כל אדם אחר.
כל עוד יש לך בלב שנאה, לא תהיה מאושר, נקודה.
מפיצים שנאה - שונאים.
זה הכל, לא משנה אם אתה שונא את
אבא/אמא/אקס/ידיד/מחבל/נסראללה/ביבי או כל אדם אחר.
כל עוד יש לך בלב שנאה, לא תהיה מאושר, נקודה.
מפיצים שנאה....
כן אני שונא מחבל כן אני שונא את נאסרללה אבל אני לא מתעסק בזה כל היום כי אז אני מסכים איתך
כן אני שונא מחבל כן אני שונא את נאסרללה אבל אני לא מתעסק בזה כל היום כי אז אני מסכים איתך
אתה ככ צודק
אתה ככ ככ צודק
אתה ככ ככ צודק
אנונימית
שואל השאלה:
אני אומר לך שאתה לא מאושר
עובדה שכל מה שכתבת בתור 'הוכחות' לאושר שלך, לא מדברים על אושר.
אושר - אהבה טהורה כלפיי הכל.
אתה לא יכול לומר שאתה מאושר אם אתה שונא, זה פשוט סותר אחד את השני
אולי כיף לך, אולי את שמח, אבל מאושר אתה לא
כי אם אני אקח לך את הכסף, ואת המשפחה, ואת המצב הנפשי המעולה, אתה כבר לא תהיה שמח ולא יהיה לך כיף נכון?
אתה עדיין תהיה שמח אם תישם בקרטון ברחוב בלי אף אדם שידבר איתך במשך חודש?
אני אומר לך שאתה לא מאושר
עובדה שכל מה שכתבת בתור 'הוכחות' לאושר שלך, לא מדברים על אושר.
אושר - אהבה טהורה כלפיי הכל.
אתה לא יכול לומר שאתה מאושר אם אתה שונא, זה פשוט סותר אחד את השני
אולי כיף לך, אולי את שמח, אבל מאושר אתה לא
כי אם אני אקח לך את הכסף, ואת המשפחה, ואת המצב הנפשי המעולה, אתה כבר לא תהיה שמח ולא יהיה לך כיף נכון?
אתה עדיין תהיה שמח אם תישם בקרטון ברחוב בלי אף אדם שידבר איתך במשך חודש?
כןן בואוו נצא עליוו!!!!
שמאלניי ביביסט הומופוב הומו!!
רואה שלשנוא זה כיף? זה מאחד
שמאלניי ביביסט הומופוב הומו!!
רואה שלשנוא זה כיף? זה מאחד
שואל השאלה:
א' כן
ב' כן, אני אוהב גם פדופילים ואנסים ורוצחים.
ג' אושר זה לא רגש, אושר זו בחירה.
אושר זה לבחור לראות הכל בצורה חיובית.
כשאני רואה מחבל, אני לא ארה בו מתוך שנאה, אני ארה בו מתוך אהבה לחיים של עצמי ושל מי שסביבי
ולא כי אני שונא את המחבל
כי המחבל לא אשם
אם מגיל 4 היו מלמדים אותך לרצוח, גם אתה היית רוצח.
אז למה שאני אשנא אותו? הוא רק תוצר של הנסיבות.
אני ארה בו ואנטרל את האיום, כי זה הכרחי, אבל לא מתוך שנאה.
זה כל ההבדל.
וכן, יהיה לי אחלה בקרטון, כי אני לא חי בשביל עצמי גם ככה
א' כן
ב' כן, אני אוהב גם פדופילים ואנסים ורוצחים.
ג' אושר זה לא רגש, אושר זו בחירה.
אושר זה לבחור לראות הכל בצורה חיובית.
כשאני רואה מחבל, אני לא ארה בו מתוך שנאה, אני ארה בו מתוך אהבה לחיים של עצמי ושל מי שסביבי
ולא כי אני שונא את המחבל
כי המחבל לא אשם
אם מגיל 4 היו מלמדים אותך לרצוח, גם אתה היית רוצח.
אז למה שאני אשנא אותו? הוא רק תוצר של הנסיבות.
אני ארה בו ואנטרל את האיום, כי זה הכרחי, אבל לא מתוך שנאה.
זה כל ההבדל.
וכן, יהיה לי אחלה בקרטון, כי אני לא חי בשביל עצמי גם ככה
^ מה....
איך אפשר לאהוב פדופילים ואנסים ורוצחים שלא לדבר על מחבלים...
מה לא בסדר איתך...
זה שלימדו אותם מקטנות לטענך, לא מצדיק אותם .. דה פאק...
איך אפשר לאהוב פדופילים ואנסים ורוצחים שלא לדבר על מחבלים...
מה לא בסדר איתך...
זה שלימדו אותם מקטנות לטענך, לא מצדיק אותם .. דה פאק...
אנונימית
שואל השאלה:
לא אמרתי שזה מצדיק.
למה שאני אשנא פדופיל? הוא אשם שהוא נמשך לילדים?
גם לא כל פדופיל הוא אנס.
ולמה שאני לא אוהב מחבל?
חביב אדם שנברא בצלם.
המחבל הזה הוא בן של אלוהים לא פחות ממני.
למה לי לשנוא אותו? במה זה תורם?
לא אמרתי שזה מצדיק.
למה שאני אשנא פדופיל? הוא אשם שהוא נמשך לילדים?
גם לא כל פדופיל הוא אנס.
ולמה שאני לא אוהב מחבל?
חביב אדם שנברא בצלם.
המחבל הזה הוא בן של אלוהים לא פחות ממני.
למה לי לשנוא אותו? במה זה תורם?
אני מבינה מה אתה אומר
אבל הטענה שלך לגבי פדופילים אנסים ומחבלים בעייתית
הרבה אנשים חושבים כמוך
וזה עולה לנו ביוקר.
אנשים חייבים להבין שהסיבה העיקרית שהרוע מנצח היא בגלל שמאפשרים לו להתחמק ומעלימים עין.
התעלמות היא מחלה נוראית.
אבל הטענה שלך לגבי פדופילים אנסים ומחבלים בעייתית
הרבה אנשים חושבים כמוך
וזה עולה לנו ביוקר.
אנשים חייבים להבין שהסיבה העיקרית שהרוע מנצח היא בגלל שמאפשרים לו להתחמק ומעלימים עין.
התעלמות היא מחלה נוראית.
אנונימית
באותו הנושא: