7 תשובות
קנאים מגעילים
יש הרבה סיבות
הלב שלהם רע.
סביר להניח שהם חוו טרהומות וחיים קשים כבר מהילדות.
למזלם הם תמיד יכולים לתקן את עצמם.
וכדי שהם באמת יתקנו את עצמם הסביבה צריכה להעיר להםולקרב אותם אל הטוב, אל האמת. ולאט לאט הלב השחור שלהם יתנקה מכל הליכלוך והם יהפכו למכילים ואוהבים.
סביר להניח שהם חוו טרהומות וחיים קשים כבר מהילדות.
למזלם הם תמיד יכולים לתקן את עצמם.
וכדי שהם באמת יתקנו את עצמם הסביבה צריכה להעיר להםולקרב אותם אל הטוב, אל האמת. ולאט לאט הלב השחור שלהם יתנקה מכל הליכלוך והם יהפכו למכילים ואוהבים.
היי רוב הפעמים זה נובע מסיבות כלשהן,כמובן שזה לא מוצדק, אך אף אחד לא נולד ככה.
יש הרבה סיבות
חלק מרגישים רע לגבי עצמם אז הם מוציאים את זה על אחרים כי זה קל יותר עבורם במקום להתמודד עם הבעיה האמיתית עם עצמם
יעני רוצים להאשים מישהו בגלל שהם לא יודעים או לא רוצים להתמודד עם עצמם
חלק פשוט נולדים לאנשים שאומרים להם שהשנאה הזאת היא הדרך הנכונה
והם לא באמת שואלים או מתנגדים כי ככה הם חושבים שיאהבו ויקבלו אותם
וזה הרבה פעמים קורה כשאין הרבה התערבות עם העולם כאילו אין להם הרבה מקור השכלה
ומקור ההשכלה היחידי שיש להם
הוא לא משכיל ורק חוזר שוב ושוב על אותם דברים טיפשיים וחסרי ביסוס
יעני הולכים עם העדר ולא רוצים לנסות שום דבר אחר חוץ ממה שקורה בעדר שלהם
לפחות זו דעתי
חלק מרגישים רע לגבי עצמם אז הם מוציאים את זה על אחרים כי זה קל יותר עבורם במקום להתמודד עם הבעיה האמיתית עם עצמם
יעני רוצים להאשים מישהו בגלל שהם לא יודעים או לא רוצים להתמודד עם עצמם
חלק פשוט נולדים לאנשים שאומרים להם שהשנאה הזאת היא הדרך הנכונה
והם לא באמת שואלים או מתנגדים כי ככה הם חושבים שיאהבו ויקבלו אותם
וזה הרבה פעמים קורה כשאין הרבה התערבות עם העולם כאילו אין להם הרבה מקור השכלה
ומקור ההשכלה היחידי שיש להם
הוא לא משכיל ורק חוזר שוב ושוב על אותם דברים טיפשיים וחסרי ביסוס
יעני הולכים עם העדר ולא רוצים לנסות שום דבר אחר חוץ ממה שקורה בעדר שלהם
לפחות זו דעתי
בעיקר כי אין להם חיים
רוצים דרמה
באותו הנושא: