26 תשובות
כי העולם דפוק
אנונימי
כי "השירות" של חרדים הוא התפילה והלמידת תורה כביכול.
חילוניים לא עושה כלום אם הם לא משרתים בצבא/שנת שירות.
חילוניים לא עושה כלום אם הם לא משרתים בצבא/שנת שירות.
אנונימית
שואל השאלה:
^ אנונימית מה זו התשובה הזו?
גם חרדים שלא מתגייסים לא עושים כלום
התשובה שלך לא נכונה
^ אנונימית מה זו התשובה הזו?
גם חרדים שלא מתגייסים לא עושים כלום
התשובה שלך לא נכונה
^היא כן. בפועל זה מה שקורה. יש לך טענה אחרת?
אנונימית
שואל השאלה:
^ חרדי שלא מתגייס לצבא הולך לאכול שניצלים בישיבה עם חברים
איך זה תורם למדינה?
^ חרדי שלא מתגייס לצבא הולך לאכול שניצלים בישיבה עם חברים
איך זה תורם למדינה?
היי היהודי הציוני צר לי לבשר לך אבל בני ישיבה לומדים כל יום מ7 בבוקר עד 11 בלילה בממוצע ובזה הם שומרים עליך
^^לא נכון. הוא לומד בישיבה. וזה לפי הממשלה נקרא "שירות". אני לא מסכימה עם זה. אבל זה מה קורה בפועל. וכן יש חרדים שלא עושים כלום, אבל הרוב לומדים תורה.
אנונימית
שואל השאלה:
^^ אז המשפחה של סבתא שלי נשרפו בשואה בגלל שהחרדים לא למדו תורה????
^^ אז המשפחה של סבתא שלי נשרפו בשואה בגלל שהחרדים לא למדו תורה????
לא המשפחה של סבתא שלך נשרפו בשואה בגלל שזה היה העונש של היהודים באותו זמן
שואל השאלה:
^ אז העונש של החרדים זה להיכנס לכלא צבאי סודי, בלי אוכל כשר, בלי תפילין, בלי פאות, בלי תורה, ידיים קשורות מאחורי הגב, צינוק
^ אז העונש של החרדים זה להיכנס לכלא צבאי סודי, בלי אוכל כשר, בלי תפילין, בלי פאות, בלי תורה, ידיים קשורות מאחורי הגב, צינוק
^הטיעונים שלך נובעים משנאה ולא מביסוס והיגיון
אנונימית
את זה תשאל אותו אני לא מבינה בחשבונות שמיים, וחוץ מזה זה שהיה שואה אומר שצריך להתגייס לצבא?
בקצרה.. כי אם יכניסו את כל החרדים שלא משרתים לכלא צבאי זה יקח המון כסף מהמדינה וחיילים שיצטרכו לשמש כסוהרים, ויש גם מקום מוגבל
הטיעונים של מי?
שואל השאלה:
הודיה 2009
השואה קרתה כי ליהודים לא היה צבא להגן עלינו. אם היה לנו צבא היינו כובשים את אושוויץ ומשחררים אסירים יהודים.
רותירות
למה צריך הרבה סוהרים? מכניסים פעם אחת את החרדים המשתמטים לצינוק, ו"שוכחים" להאכיל אותם, נראה מה יקרה איתם חודש לאחר מכן
הודיה 2009
השואה קרתה כי ליהודים לא היה צבא להגן עלינו. אם היה לנו צבא היינו כובשים את אושוויץ ומשחררים אסירים יהודים.
רותירות
למה צריך הרבה סוהרים? מכניסים פעם אחת את החרדים המשתמטים לצינוק, ו"שוכחים" להאכיל אותם, נראה מה יקרה איתם חודש לאחר מכן
צר לי לבשר אבל השואה הייתה גם אם ליהודים היה צבא להגן עליהם, כי זה מש שנגזר מלמעלה.
ואשמח לדעת איך היית מגיב אם היו שמים את כל המשפחה שלך בצינוק והיו שוכחים להאכיל אותם (וואי זה מזעזע אפילו לכתוב את זה) בגלל האמונה שלהם.
ואשמח לדעת איך היית מגיב אם היו שמים את כל המשפחה שלך בצינוק והיו שוכחים להאכיל אותם (וואי זה מזעזע אפילו לכתוב את זה) בגלל האמונה שלהם.
אתה מבין את חוסר ההיגיון במה שאתה אומר או שאתה מעדיף להתעלם מזה?, באותה מידה או יותר המדינה דואגת לכלא למחבלים ורוצחים וצריכה לדאוג להאכיל אותם ולדברים בסיסיים, אם דבר כמו שאתה מתאר יקרה אנשים יתלוננו וזה יוביל לזה שישראל תהיה מדינה בסגנון צפון קוריאה
אני לא חושב שיש מספיק מקום בבתי הכלא בשביל להכניס לשם את כל החרדים שלא מתגייסים
לא יודעת לאיזה התכוונת בדיוק אבל אני אגיב בכל זאת כי למה לא:
נכון זה שהם לומדים תורה לא פור אותם מלהלחם, לכן אנחנו נלחמים בדרך שלנו. וזה מצחיק להגיד שאנחנו מפחדים כי א. מי שמאמין לא מפחד וב. אנחנו יוצאים נגד ציבור די גדול שאומר שמה שאנחנו עושים זה לא בסדר,ואני חושבת שצריך קצת אומץ בשביל זה.
ונראה לך שאנחנו לא צריכים פרנסה? אם אתם לא מצדיקים את הפטור שלנו אז גם אל תצדיקו את אלה שעושים פטור כי בא להם לעשות תואר בזמן הזה
נכון זה שהם לומדים תורה לא פור אותם מלהלחם, לכן אנחנו נלחמים בדרך שלנו. וזה מצחיק להגיד שאנחנו מפחדים כי א. מי שמאמין לא מפחד וב. אנחנו יוצאים נגד ציבור די גדול שאומר שמה שאנחנו עושים זה לא בסדר,ואני חושבת שצריך קצת אומץ בשביל זה.
ונראה לך שאנחנו לא צריכים פרנסה? אם אתם לא מצדיקים את הפטור שלנו אז גם אל תצדיקו את אלה שעושים פטור כי בא להם לעשות תואר בזמן הזה
א. אין אפשרות להכניס המונים לכלא.
ב. בלי קשר, זה לא יפתור את הבעיה. הם יישבו בכלא ולא יתגייסו.
ג. לצד בניית מסגרות שיאפשרו להם להצטרף לצבא, צריך לקצץ בהטבות.
היום יצא סרטון הסברה מהצד החילוני של המפה החברתית, שמתאר איזה אסון יקרה אם יגייסו את החרדים לצבא.
אני שואל את עצמי מה באמת רוצה החברה החילונית - שהחרדים באמת יצטרפו לצבא, על כל המשתמע מכך, או שממש לא רוצים אותם בצבא והעיקר להתנגח בהם.
ב. בלי קשר, זה לא יפתור את הבעיה. הם יישבו בכלא ולא יתגייסו.
ג. לצד בניית מסגרות שיאפשרו להם להצטרף לצבא, צריך לקצץ בהטבות.
היום יצא סרטון הסברה מהצד החילוני של המפה החברתית, שמתאר איזה אסון יקרה אם יגייסו את החרדים לצבא.
אני שואל את עצמי מה באמת רוצה החברה החילונית - שהחרדים באמת יצטרפו לצבא, על כל המשתמע מכך, או שממש לא רוצים אותם בצבא והעיקר להתנגח בהם.
שואל השאלה:
אם יציבו לחרדים אולטימטום
או כלא צבאי צינוק ידיים קשורות מאחורי הגב בלי אוכל לחודש
או להתגייס לצבא
98% מהחרדים יבחרו להתגייס לצבא לקרבי כדי לקבל אוכל הכי טוב שיש
וה2% העיקשים, הבעייתיים, שיעדיפו להיות רבי שמעון בר יוחאי שכיסה את עצמו בחול במערה ואכל חרובים, אז שיהיה להם בתיאבון החרובים
אם יציבו לחרדים אולטימטום
או כלא צבאי צינוק ידיים קשורות מאחורי הגב בלי אוכל לחודש
או להתגייס לצבא
98% מהחרדים יבחרו להתגייס לצבא לקרבי כדי לקבל אוכל הכי טוב שיש
וה2% העיקשים, הבעייתיים, שיעדיפו להיות רבי שמעון בר יוחאי שכיסה את עצמו בחול במערה ואכל חרובים, אז שיהיה להם בתיאבון החרובים
העונש בחוק על הימנעות מגיוס הוא כלא,
לא צינוק ובטח שלא עונש מוות.
לא צינוק ובטח שלא עונש מוות.
שואל השאלה:
^ לכן אני שואל למה לא מחמירים את החוק
וגם הכלא שיש עכשיו זה פינוק, אני הקשבתי לפודאקסט של שעה שלמה על חרדי שהשתמט והיה בכלא צבאי והוא מספר על החוויה שלו כמה פטורים ממשימות בכלא נתנו לו , כמה אוכל כשר נתנו לו, פינוק!
^ לכן אני שואל למה לא מחמירים את החוק
וגם הכלא שיש עכשיו זה פינוק, אני הקשבתי לפודאקסט של שעה שלמה על חרדי שהשתמט והיה בכלא צבאי והוא מספר על החוויה שלו כמה פטורים ממשימות בכלא נתנו לו , כמה אוכל כשר נתנו לו, פינוק!
כי המטרה אינה להרוג את מי שאינו מתגייס.
סתם שאלה, אתה מתכוון להחיל את חוקי העינוי והמוות שלך על כל מי שמשתמט מגיוס? מכל מגזר שהוא?
סתם שאלה, אתה מתכוון להחיל את חוקי העינוי והמוות שלך על כל מי שמשתמט מגיוס? מכל מגזר שהוא?
כי אנחנו חיים במדינה בלי שיוויון זכויות.
אתה פשוט הזוי ובגלל אנשים כמוך אף חרדי לא התגייס
באותו הנושא: