9 תשובות
אוף עכשיו יש לי חשק להקשיב לאלבום ואני מחרימה אותם -_-
שואל השאלה:
האלבום הזה זה בעיקר גילמור
חבל סתם להחרים מוזיקה מדהימה
כן אבל royalties
שואל השאלה:
אני לא חושב שהוא מקבל על זה תמלוגים,
אחרי המשפט שהיה בין ווטרס לשאר הלהקה קבעו שהלהקה שייכת לגילמור, אז לדעתי התמלוגים לשירים שנחשבים של הלהקה לא מגיעים אליו
:o
אוקי אם מה שאתה אומר נכון שינית לי את החיים עכשיו
שואל השאלה:
תודה לכם :)
יפהפה
זה מושלםם
דבר ראשון ממש ממש יפה אני יודעת את זה על גיטרה וזה מדהיםם
דבר שני אני מסכימה איתך ברמות כולם נותנים לרוגר בידיוק את מה שהוא רצה שזה שהלהקה תהיה שייכת לו וזה ממש לא ככה כי רוב הפעילות של פינק פלויד לא הייתה קשורה בכלל לרוגר אז זה סתם מפגר להחרים אותם בגללו ואז לתת לו את מה שהוא רוצה
וחוץ מזה שהאלבומים הבאמת יפים, יפים בגלל כל השאר ולא בגלל רוגר האלבום היחיד שהוא עשה את הרוב זה the wall (חוץ מהזה שמדבר על אבא שלו או משהו) ואני אישית לא הכי מתחברת לאלבום הזה כמובן שהוא גם חתיכת אלבום ואני מעריכה אותו מאוד אבל פחות מתחברת...
קיצור חפרתי כי סופסוף יש מישהו שמבין בזה:)