התחברות
הרשמה
ניגנתי את זה עכשיו על הפסנתר נשמע סבבה ? -
קישור מצורף
https://voca.ro/1oCELfMQd0AM
3 בנובמבר 2023, 23:20
דעה
חוות דעת
עכשיו
4 תשובות
כן נשמע אחלה
א
אלמוגוס
מאוד יפה
ק
קופים ארקטיים
אחלה בטהובן
ס
סְנופקין
אמאלה וואו
ה
היפייפה הנרדמת
באותו הנושא:
בת 15 ובן 18.. זה נשמע לכם סבבה?
בת 11 ובן 13 נשמע סבבה?
אם אתמול ניגנתי בפסנתר..
ניגנתי את Love of my life על פסנתר
ניגנתי את הריף פסנתר מהשיר lavender של marillion,יצא דומה?מה דעתכם?
ניגנתי קטע קצר בפסנתר, מישהו יודע מה שמו?
יש לי ידידה לא ממש קרובה אנחנו סבבה יחסית שיודעת לנגן על הפסנתר
ניגנתי בפסנתר "דספסיטו", כמה מתוך 10 הייתם מדרגים?
היה לי עכשיו שיעור גיטרה אחרי הרבה זמן שלא ניגנתי, ולא הבנתי כלום, בבקשה תעזרו לי
ניגנתי משהו בפסנתר איך יצא?
ניגנתי את Faded בפסנתר, עצות מכם לשיפור?