9 תשובות
לא ממש אני לא כזה אוהב שיפים
וניראלי שכותבים בעברית מינסונג
וניראלי שכותבים בעברית מינסונג
פחות בקטע של לעשות שיפים לאיידולים, לדעתי זה פשוט לא מכבד.. בקוריאה התרבות היא שונה וההתנהגות בין חברים היא שונה, בגלל זה הרבה מחשיבים איידולים שהם חברים טובים כ"זוג".
אז לא אני לא מינסונג שיפרס, אבל אני ממש אוהבת את החברות שלהם :)
אז לא אני לא מינסונג שיפרס, אבל אני ממש אוהבת את החברות שלהם :)
אמ אני פחות אוהבת שיפים אבל אני כן סטי
אני לא עושה שיפים על ממברים:)
איכס לא שיפים זה מגעיל
לא,זה ממש דפוק לעשות שיפים
ממש לא אני שונאת שיפים ברמות ואני בחיים לא יעשה את זה, אני כן יכולה להשתמש בשם של השיפ כדי לתאר חברות כאילו "מינסוג כאלה חמודים החברות שלהם מדהימה"
אבל אף פעם לא בתור שיפ
פעם פשט הפסקתי לדבר עם אנשים כי הם אהבו שיפים אני אמרתי שזה מגעיל וילדה שקטנה ממני בת 11/12 באותה תקופה הייתה כזה זאת דעתך אבל אנחנו ואני אוהבות את זה אז צריך פשוט לכבד כול אחד בדעה שלו ולא לריב על זה כי הרוב אוהבות, אני פשוט הפסקתי לדבר איתן לחלוטין ויצאתי משהם.
אבל אף פעם לא בתור שיפ
פעם פשט הפסקתי לדבר עם אנשים כי הם אהבו שיפים אני אמרתי שזה מגעיל וילדה שקטנה ממני בת 11/12 באותה תקופה הייתה כזה זאת דעתך אבל אנחנו ואני אוהבות את זה אז צריך פשוט לכבד כול אחד בדעה שלו ולא לריב על זה כי הרוב אוהבות, אני פשוט הפסקתי לדבר איתן לחלוטין ויצאתי משהם.
לא משפפת אבל הם באמת חמודים ביחד
לא, פשוט לא
אני ממש אוהבת את החברות שלהם, אבל בעיניי לעשות שיפים רומנטיים לאיידולז זה לא מכבד
אני ממש אוהבת את החברות שלהם, אבל בעיניי לעשות שיפים רומנטיים לאיידולז זה לא מכבד
באותו הנושא: