4 תשובות
אפשר באיזה 10
בסביבות 9 וחצי 10
לא להתקשר בהכרח, אני הייתי שולח הודעה..
אבל גם אם את בעד להתקשר? סביב אחת עשרה, בשעה סולידית

בהצלחה!!
תתקשרי מחסוי בשתיים עשרה בלילה ודקה