4 תשובות
אפשר באיזה 10
בסביבות 9 וחצי 10
לא להתקשר בהכרח, אני הייתי שולח הודעה..
אבל גם אם את בעד להתקשר? סביב אחת עשרה, בשעה סולידית
בהצלחה!!
אבל גם אם את בעד להתקשר? סביב אחת עשרה, בשעה סולידית
בהצלחה!!
תתקשרי מחסוי בשתיים עשרה בלילה ודקה
באותו הנושא: