11 תשובות
בשירותים
לא בבית נשבר מאוחר יותר
"אני בשירותים"
דווקא בעיניי עדיף לסיים עם זה כמה שיותר מוקדם. גם ככה המורה הזה ימצא דרך לתקשר איתך, כשיעבור תירוץ הכמה ימים.
תעשי איתו את השיחה המביכה של הכמה דקות ותסיימי עם זה
שואל השאלה:
לא נעים להגיד למחנך ומורה לפיזיקה שאני בשירותים
שואל השאלה:
מעדיפה שהוא יכתוב לי בוואצאפ ולא שיחה
שואל השאלה:
נותן זמן לחשוב ולהגיב
אה חשבתי חבר
אני באירוע משפחתי
כדאי שתענה
זו שיחה של 2 דקות גג וזה נחמד
תענה ואז תגיד שכמעט אין לך בטריה אז שידברו מהר אחרי דקה פשוט תנתק והם יחשבו שנכבה לך הטלפון
אין לי טעינה