7 תשובות
הייתי הולכת
לא ברור למה פשוט אמא שלי החליטה לשלוח אותי לפסיכולוג
אני לא הולכת אבל אני מאוד מעוניינת להתחיל, יש לי הרבה חרדות לאחרונה (חרדות כשאני יוצאת מהבית בעיקר) ואני סובלת ממחשבות טורדניות הרבה.
כשהלכתי לטיפול פסיכולוגי זה היה עקב תקופה שהקשתה עליי, מבחינה חברתית, משפחה, ודברים שאישית לא יכלתי להתמודד איתם
כן, הייתי בהיתקלות עם מחבלים וקיבלתי כדור ברגל
אמא שלי לקחה אותי לפסיכיאטר ומרוב לחץ סיפרתי לה הכל, לא ממש רציתי כי היא לא עזרה לי אפילו היא הקשיבה לי ב מבט כזה של
"האה האה כן כן זה לא כל כך חמור זה סתם שטויות"
לא הולכת
אבל אני חושבת שזה יכול ממש לעזור
לא בשביל לפתור בעיות אלא בשביל באמת לבנות ביטחון ולשתף
אולי אלך בעתיד
וחושבת ללמוד פסיכולוגיה