10 תשובות
לא, ושתדע שהיום מי שלא הולך הוא היוצא דופן/חריג ולאו דווקא אלה שהולכים.
לא, אין קשר בכלל
אנונימית
ממש לא זה בסך הכל נועד להפוך את החיים שלך לטובים יותר. תחשוב על זה ככה.
לא, זו השקעה עצמית לכל דבר.
לא, זה אומר שאכפת לך מעצמך ואתה רוצה לשפר את הרמת חיים שלך (תתייחס לזה כמו לזה שאתה הולך לספר, זה לא אומר שהשיער שלך בהכרח אסון, אבל אתה מתחזק אותו כדי שישאר מעולה)
ממש לא,במדינות מתקדמות זה נחשב לחוג ומשהו בשיגרה.לעיתים צריך פסיכולוג שיעשה לנו סדר בראש!בכל זאת ישראל היא מדינה פסיכית לחיות בה
מאיפה שנדע אם אתה מטורף או לא ?
לא מה הקשר? ממש לא
ממש לא
ממש לא
זה אומר שאתה כמו כל בן אדם שני