התחברות הרשמה

לדעתכם זה בסדר שתמיד אנשים עושים מינוסים על דעה של מישהו?

5 בנובמבר 2024, 13:51
מינוסיםתשובותחוות דעתשנאהשאלות בסטיפס    
2 תשובות
שואל השאלה:
לא משנה א


לא הבנתי מה כתבת
אנונימית
בשביל זה יש אופציה לעשות מינוס
U
User1111
באותו הנושא:
דעתכם על אנשים חסרי חברים בבית ספר שתמיד אין להם עם מי להיות?
לדעתכם זה בסדר לכפות על אנשים חיסונים ?
תמיד רציתי לדעת מה עושים עם האנשים שתמיד פורצים לבמה במופעים?
למה אנשים עושים מינוסים על דעות של אנשים?
אנשים לדעתכם 15 וחצי ו13.3 זה בסדר?
זה בסדר לסנן אנשים לדעתכם?
לדעתכם זה עלוב שאמא ושני ילדים עושים סדר פסח רק הם שלושה אנשים?
לדעתכם זה בסדר שבנים מפליצים ועושים גרפסים ליד אנשים כאילו כלום?
זה בסדר לדעתכם לא לרצות בכלל קשרים עם אנשים?
להפוך בעלי חיים לחפץ זה בסדר ואנשים לא זה בסדר לדעתכם?
זה בסדר לדעתכם לדבר עם אנשים בסטיפס בזמן שאני בזוגיות?