5 תשובות
ממש לא
בכלל לא
לא
אני עושה רק עם שני אנשים והם בני שבעים
לא הכי כיף בעולם אבל זה מה יש וצריך להודות גם על זה
ממש לא אני אמא שלי ואח שלי גם היינו עושים ככה עכשיו כאלו התחלנו לארח ולהתארח אבל לדעתי הרבה יותר כייף מצומצם
בכלל לא!
הרב יוני לביא כתב באחד הטורים שלו שבקורונה הייתה אישה אלמנה שחיה לבד והיא לא ידעה איך היא תעשה את הפסח ככה והוא אמר לה שהשנה היא יכולה לעשות את הסדר רק היא והקדוש ברוך הוא ושבאמת תנסה לשמוח ולעשות את הסדר כהלכתו וברוך השם היה לה ליל הסדר מדהים