7 תשובות
שואל השאלה:
^אני לא מנסה להישמע מיוחדת אני באמת שואלת זה פשוט נשמע לי לא בסדר אנשים אחרים שאני מכירה לא ככה
ולא הבנתי
אנונימית
זה בסדר לכולנו יש קצת אהבה לזה הכל טוב
זה בסדר גמור, יש הרבה אנשים כמוך.
זה לא אומר שאת תהני מלראות רצח במציאות, אבל יש סיבה שהסרטים של טרנטינו ומשחק הדיונון הם כלכך פופולרים...
(אגב, אם את בגיל המתאים, ממש ממליצה לראות את משחק הדיונון וסרטים של טרנטינו, הם מעולים, אבל טרנטינו הוא ממש קשה לצפייה....)
מכל הלב אני חושב שאת צריכה לבדוק את זה.
זה קצת דומה לזה מסוף הפאקינג עולם לא?
את מנסה להישמע איזה מיוחדת..

לא סתם יש הצלחה לסדרה משחקי הדיונון תביני לבד
אנונימי
שואל השאלה:
אני די רגועה
אם כבר עדיין כיף לי מהקריפיפסטה
אני רק שאלתי שאלה
אנונימית
תרגעי הכל טוב