התחברות
הרשמה
כותבים מעשי ידייך או מעשה ידייך? נגיד אני רוצה לרשום הצלחה בכל מעשי או מעשה?
3 בנובמבר 2024, 15:44
לשון
עברית
האקדמיה ללשון
לשון עברית
משפט
3 תשובות
מעשה
beni
בהצלחה בכל אשר תלך
ACAB
השני
❤
❤Sora
באותו הנושא:
כותבים מעשה ידי או ידיי? (מעשה הידיים שלי)
זה הגיוני שהיום אני ואחותי עשינו הורדת ידיים והיא ניצחה?
אני וחבר שלי עשינו הורדת ידיים
איחולים של רבנים כמו "שתצליח בכל מעשה ידייך" "שה' ישמור אותך"
אם הכל זה מעשי ידי ה', אז למה אנחנו מקבלים עונש על מעשים רעים שעשינו אם ה' החליט שאנחנו נעשה את המעשים האלה?
האם יש מעשה שלא מונע על ידי אינטרסים?
יש קיצור למשפט "נעשה על ידי" או "מעשה ידי" באנגלית?
באנגלית by me זה על ידי שם של מישהו או מעשה ידי ?
מוזר לרשום לדוד שלי ככה: מזל טוב אמיר בריאות,אושר, הצלחה בכל מעשה ידייך תזכה למצוות
מישהו יודע איך הבכורה של עשו נגנבה ממנו על ידי יעקב?
מישהו עשה 30% בספרות על משחק בנושא הסיפור "יגון" שנכתב על ידי צ'כוב?