4 תשובות
לא מוזר
לא זה יפה
זה אחלה ממש לא מוזר
אולי תגידי "דוד אמיר?" אם יש לכם יחסים יותר פורמלים וזה רגיל לקרוא לדודים שלכם בתואר "דוד/ה"... אם לא, זה נחמד מאוד.