4 תשובות
אני בן אדם נורמלי
כן אני בדד
חברות שלי לא זורמות בחיים להיפגש איפשהו בעיקר בשבת , רק בבית ספר מדברות, אחרי הבית ספר אין תקשורת בנינו
חברות שלי לא זורמות בחיים להיפגש איפשהו בעיקר בשבת , רק בבית ספר מדברות, אחרי הבית ספר אין תקשורת בנינו
ש זה מבאס להיות בלי חברים בביצפר אבל אין מה ללחוץ זה יגיע בסוף ואם לא תנסי להתחבר בעצמך מקסימום לא יעבוד לא לכולם יש חברים בביצפר
אני
באותו הנושא: