6 תשובות
שואל השאלה:
מה שאמרתי שמי שלא בעד הפך לבעייתי, זכותי לא להיות בעד ערבים, גויים בכללי, דתיים, חרדים, או להט"בים, הם לא משהו קדוש ואני לא תומך בהם מאחור, עכשיו כמה הזויים הפכו את זה לבעיה
לא אמרתי חייב, אל תנסה להפוך את זה עליי
אבל זה קצת לא הגיוני לא להיות בעד מישהו או לא להיות בעד שיהיה לו זכויות רק בגלל המין או הנטייה המינית שלו.
שואל השאלה:
הינה בבקשה
שואל השאלה:
יקירתי, זכותי לא להיות "בעד" מי שבא לי, הנה את רואה מי שולל זכויות?
את, ממני, כשאת אומרת שאני חייב להיות בעדם.
ותגדירי בעד.
תסביר לי רק איך להיות נגד זכויות של אנשים ועם שלם נקרא נורמלי? ומה זה "לא בעד להטב" מי שאל אותך? ככה הם נולדו בין אם אתה בעד או לא ( למרות שלא ממש הבנתי מה יש להיות פה בעד זה נטייה מינית )
אני לא מבינה מה יש לך להיות בעד או לא בעד זה החיים שלהם מה אתה מתערב