4 תשובות
לא שמעתי מוזיקה כבר חודשיים בגלל המלחמה הכל בסדר זה לא מגדיר את מי שאת
למה את לוקחת את זה כל כך קשה? זה רק נתונים נחמדים שמראים
את יכולה לנסות להקשיב קצת יותר, אבל בלי שום קשר זה פשוט יציג את מה שהקשבת לו, בין אם יותר ובין אם פחות
את יכולה לנסות להקשיב קצת יותר, אבל בלי שום קשר זה פשוט יציג את מה שהקשבת לו, בין אם יותר ובין אם פחות
אנונימי
שואל השאלה:
לא יודעת כי פעם הייתי שומעת מוזיקה כל הזמן כי היה לי יותר זמן פנוי
וחשבתי שדווקא עכשיו כשהתחלתי לעבוד אז בזמן חופשי אני אהיה כל היום עם שירים וזה לא קורה
לא יודעת כי פעם הייתי שומעת מוזיקה כל הזמן כי היה לי יותר זמן פנוי
וחשבתי שדווקא עכשיו כשהתחלתי לעבוד אז בזמן חופשי אני אהיה כל היום עם שירים וזה לא קורה
אנונימית
באופן כללי ספוטיפיי אמרו בעצמם שזה לא מפסיק ב31 באוקטובר כמו שהרבה חשבו, אלא אחרי
אבל גם אם כן, אלה בסך הכול נתונים שמסכמים את השנה שלך, באמת אין סיבה לקחת את זה קשה. אני מבין למה זה מבאס כי זה נראה פחות מרשים מהשנים הקודמות, אבל עברנו שנה לא פשוטה ודי הגיוני שדברים כאלה ישתנו
אבל גם אם כן, אלה בסך הכול נתונים שמסכמים את השנה שלך, באמת אין סיבה לקחת את זה קשה. אני מבין למה זה מבאס כי זה נראה פחות מרשים מהשנים הקודמות, אבל עברנו שנה לא פשוטה ודי הגיוני שדברים כאלה ישתנו
באותו הנושא: